Používame cookies

Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú. Viac info

 

Niektorí sa podľa nich riadia, iní ich porušujú. My sme ich vytesali do kameňa. 7 REALITNÝCH PRIKÁZANÍ

Pridané: 8.4.2025

PRVÝ DOJEM? ZABUDNI, ŽE BUDE DRUHÝ. 
Aj ten najkrajší byt môže pôsobiť ako katastrofa, ak ho predávaš ako v roku 2004.  Zlý staging? Zlá karma. A horší predaj.

I. Nepredávaš štyri steny. Predávaš sen.

Kupujúci ti neplatí stovky tisíc za kuchynskú linku. Platí za predstavu života. Jeho, nie tvoju.
Mladý pár po rokoch v podnájme konečne hľadá niečo svoje? Rodina, čo chce záhradu pre psa? Alebo tridsiatnik, čo túži po rannej káve na balkóne s výhľadom na mesto? Ten príbeh tam je, treba ho len nájsť. 

Tvoj byt nemôže byť plný tvojich fotiek, suvenírov z Egypta a zberateľských hrnčekov. Vyčisti to. Odosobni sa.
Vytvor im domov, nie múzeum tvojej minulosti.

II. Vizuálna rozkoš

Chceš efekt? Rob to ako v hoteli.
Posteľ s dekou. Kniha na stolíku. Víno v obývačke. Sviečky v kúpeľni. Atmosféra.

Nehrá rolu, že nemáš vírivku. Stačí svetlo, čistota a vzduch. Vytvor katalóg, nie výstražný leták.

A zabudni na sentiment – ak to kreslo po dedovi zaberá meter priestoru, je to nepriateľ predaja. 

III. Fixni to!

Prasknutá lišta? Oprav ju. Nejde svetlo? Vymieň žiarovku.
Umelecká stena od detí? Premaľuj.

Predávaš hodnotu. Nie výhovorky.
Ten schod, o ktorý si 3 roky zakopával to môže rozhodnúť. A opravená žiarovka sa ráta na tisíce. 

IV. Steny nemajú kričať. Majú dýchať.

Krikľavá zelená? Zabudni na ňu, nie si Shrek.
Neutrálne farby nie sú nuda. Sú to zbrane. 

Biela = priestor. Minimalizmus = elegancia.

V. Kvety, kámo. Kvety predávajú.

Nie veľa. Nie málo.
Váza na stole. Rastlina pri okne. Dizajnový kvetináč v rohu.

Zútulni. Zjemni. Zaujmi.
Zeleň je tichý predajca, čo nikdy nedvíha telefón - ale robí robotu. A robí ju sakra dobre.

VI. Vôňa víťazstva. Nie táckarne.

Áno, viem. Nedeľa = rezeň. Všetci to milujeme.
Ale v očiach kupujúceho to tvoj byt zmení na vývarovňu.
Vyvetraj. Upeč chlieb alebo koláč (môžeš potom aj zjesť, win-win).
Ak sviečky, tak decentne. Žiadna agresívna vanilka z drogérie.

Dom má voňať čisto a sviežo. Nie ako nedeľný obed u babky.

VII. Budiš svetlo

Svetlo je gamechanger. Také jednoduché to je.
Okná čisté. Závesy odtiahnuté. Lampy svietia a ak je treba  a chýba tam, proste kúp nejakú.
Obhliadky? Vždy cez deň.

Temné byty nechaj konkurencii. Tvoj bude žiariť.

Alebo to nechaj na nás
A sleduj rozdiel medzi predajom a PREDAJOM.

Môžeš si to celé odmakať sám.
Alebo to spravíme ako BLVCK.

  • Profesionálny staging
  • Ostré fotky ako z Vogue
  • Texty, čo zaujmú za 3 sekundy
  • Distribúcia naprieč portálmi
  • Dravý predaj bez kompromisov


Ak chceš vedieť viac, píš na hello@blvck.sk